wysyłka&zwroty

  • Klient ponosi koszt dostawy. Podstawowy czas realizacji zamówienia wynosi 1-2 dni robocze, liczony od momentu zaksięgowania wpłaty dokonanej przez Klienta na rachunku wskazanym w informacjach ogólnych. O zmianie czasu realizacji bądź niemożności realizowania zamówienia Klient poinformowany zostanie telefonicznie bądź drogą elektroniczną.
  • Towar jest wysyłany codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach do 12:00 na adres podany w zamówieniu
  • Przesyłki są dokonywane tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • W przypadku zamówień płatnych przy odbiorze Klient zobowiązany jest potwierdzić złożenie zamówienia, brak potwierdzenia Sprzedawcy uznaje za anulowanie zamówienia.
  • Klient ma prawo do sprawdzenia przesyłki w obecności przedstawiciela firmy DPD, która to oferuje taką usługę.
  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w jego dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem dostawy podanym przez klienta.
  • W przypadku niektórych rodzajów asortymentu Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie opcji płatności za pobraniem na stronie sklepu.
  •  Klient będący konsumentem może w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówionego towaru odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny lub wymienić towar na inny z tym zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi towary, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić.
  • Klient może odstąpić od umowy przy wykorzystaniu formularza lub inny, dowolny sposób na adres podany w informacjach ogólnych.
  • W przypadku odstąpienia od umowy konsument ponosi koszty zwrotu towaru do sklepu, zaś Sprzedawca zwróci mu wszystkie otrzymane płatności za towar oraz wysyłkę. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane konto w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru (przelew na konto to jedyna możliwa forma zwrotu pieniędzy)
  • Klient korzystający z odstąpienia zobowiązany jest przesłać nieużywany i niezniszczony towar. Klient zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia towaru przed możliwością jego uszkodzenia w trakcie przesyłki. Zwracane towary muszą być kompletne.
  • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem
  • Klient może złożyć reklamacje na formularzu lub inny, dowolny sposób na adres podany w informacjach ogólnych. Uprawnienia z tytułu rękojmi są wyłączone w przypadku umów zawieranych pomiędzy HLS-Shop, a przedsiębiorcami, chyba że przy opisie towaru napisano inaczej.
  • Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony.
  • Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. KLIENT jest informowany pisemnie, e-mailowo lub telefonicznie o decyzji w zgłoszonej sprawie reklamacyjnej.
  • Klient na prawo żądać:
    • naprawy,
    • wymiany towaru na nowy,
    • obniżenia ceny,
    • odstąpienia od umowy, o ile wada jest istotna.
  • Dostawa towaru realizowana jest za pośrednictwem: Paczkomat InPost lub firmy kurierskiej DPD – przesyłka kurierska.